Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Miss M.
Kandydat

Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:59, 06 Mar 2007 Temat postu: ~Pomyśl~ |
|
|
"Pomyśl"
Ból…
Cierpienie…
Strach…
Łzy…
Jak bezkresna toń oceanu,
tak i tutaj chłód.
Jedno słowo zranić może
I wywołać sztorm.
Przestań ranić,
pomyśl chwilę.
Czy naprawdę warto tak,
nie szanować innych ludzi
i traktować ich jak rzeczy?
Pomyśl chwilę nad tym co robisz,
przestań brutalem być.
Nie myśl, że słowa nie ranią.
Zostawiają wieczny ślad,
który będzie duszę kłuł.
Słowa okrutne są jak ciernie,
oplatają wszędzie.
Nie myśl, że słowa nie ranią,
a tylko siła rodzi ból.
Stań przed lustrem,
spójrz w swe oczy.
Czy zobaczysz w nich płacz swego sumienia?
Pomyśl o tym, że każda twa ofiara,
wylała morze łez.
Pomyśl, może jest jeszcze nadzieja…
Chwyć to koło, które wszyscy Ci rzucają.
Uratuj siebie, uratuj innych.
To uchroni przed cierpieniem…
Ten wiersz napisałam na potrzeby konkursu szkolnego o przemocy. Ku mojemu zaskoczeniu wygrał.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
MAG
Administrator

Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z odległego, tajemnego krańca Świata
|
Wysłany: Wto 22:24, 06 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Świetny!
Ja przy tobie to jestem początkująca. Wcale się nie dziwie, że wygrał.
Lubię wiersze, które skłaniają do myślenia, mimo że sama nie potrafię takiego napisać...
Z racji, ze my tu zawsze jedziemy ocenami to dostaniesz... 5 z plusem na zachętę do dalszego pisania.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Miss M.
Kandydat

Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:23, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie =*
Babka w szkole chce, żebym dała jej swoje wiersze, bo chce na słup informacyjny wywiesić. Ale ja nie mam więcej wierszy. Ten został napisany, bo musiał.
PS. Dziękuję za wspaniałą ocenę i komplement =*=*=*=*=*
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|